Het is natuurlijk vervelend wanneer u een klacht heeft over een product of dienstverlening. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan ook per reguliere post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht behandelen en proberen een goede oplossing te vinden.
Onze gegevens:
BarkKing Hondensnacks
De Amert 414-D
5462GH Veghel
Tel: 085 007 5077
klacht@barkkinghondensnacks.nl
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."
© 2021 www.barkkinghondensnacks.nl - Powered by Shoppagina.nl